Na dodanie tovaru, uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby
(§ 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov)
Úradný názov : |
Mestský dom kultúry prísp. org. |
---|---|
Poštová adresa : |
M. R. Štefánika 875/200 |
Mesto a PSČ : |
Vranov nad Topľou, 093 01 |
IČO : |
355 190 88 |
Kontaktná osoba : |
Ing. Alfonz Kobielsky |
Mobil a e-mail : |
0905 855 075, |
1. ZADÁVANÁ ZÁKAZKA
Predmet obstarávania : |
Stravné lístky v hodnote 3,- € v max. počte 5 040 ks/rok |
---|---|
Predpokladaná hodnota zákazky : |
max. 15 120,- €/rok |
2. INFORMAČNÁ POVINNOSŤ
Doplňujúce informácie (ak je to potrebné) : |
Zabezpečenie stravovanie zamestnancov formou stravných lístkov v zmluvných zariadeniach uchádzača vo Vranove nad Topľou. Výsledkom zadávania zákazky bude uzatvorenie zmluvy. Podmienky financovania: Dodávateľovi sa neposkytne preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Uchádzač v ponuke predloží: konečnú cenovú ponuku vrátane poštovného a balného, sprostredkovateľskej odmeny,príp. iných poplatkov, návrh zmluvy, zoznam funkčných zmluvných zariadení s ktorými má uzavreté zmluvy a akceptujú jeho stravné lístky. |
---|---|
Postup pri zadávaní zákazky : |
Prieskum trhu |
Plánovaný dátum zadávania zákazky : |
28. 11. 2013 |
Dátum uverejnenia tejto informácie : |
22. 11. 2013 |